AM Esthetic Clinic

AM Esthetic Clinic

Vil åpne i 13 t. 59 min.
Adresse
Metro:
Åpningstider
Sol
Stengt
Mon
09:30—19:30
Ti
09:30—19:30
Gifte
09:30—19:30
To
09:30—19:30
Fri
09:30—19:30
Sitte
10:00—16:00
Offisielt nettsted
Er du eieren?
  • Få tilgang
  • Skaff deg en widget
  • Rapporter en feil
Slik fungerer Nicelocal for virksomheter
Kunder søker etter tjenester på nettet og finner Nicelocal
De velger virksomheten som har den beste profilen
De foretar en oppringning og bestiller en tjeneste hos den virksomheten

Anmeldelser om AM Esthetic Clinic

4,0
  /  40 vurderinger
Skriv en anmeldelse Rediger anmeldelsen din
Alle anmeldelser 49
Slags:
  • 1,0
    30 januar 2023, 6:48 pm
    Har hatt behandling hos dem dyp rens anbefaler ikke, fikk ikke noe forskjell, behandling ble gjort av en som heter magda, hun var ikke flink desverre, syns nå jeg ikke anbefaler dere denne behandlingen..
    0 stjerner
  • 22 oktober 2022, 9:34 pm
    ️ ️ ️ ️
  • 22 oktober 2022, 8:37 pm
    Hyggelige og profesjonelle ansatte. Gode tilbud. Anbefales!
  • 22 oktober 2022, 8:35 pm
    Really good atmosphere and nice staff!
  • 9 august 2022, 8:01 pm
    Tok vippeløft, og da jeg gikk ut av klinikken hadde jeg ingen bøy på vippene. Spurte behandleren hvorfor ikke vippene mine var bøyd, og hun forklarte med at behandlingen gir ulikt resultat og at det kommer an på hva slags vipper du har. Sendte mail og bad om pengene tilbake noe de ikke var villig til å gå med på. De viste ingen ydmykhet og dette er en salong jeg ikke anbefaler noen. Kommer ikke tilbake.
    • 18 august 2022, 9:46 am
      Hi Martine the money was given back to you although we couldn´t find anything wrong in the work that was done. You bought this treatment through Lets deal and that was the reason why we couldnt return the money right away, but we did help you to get the money back, and you got it. I hope that everything is ok now. with my best regards, Alexandra
  • 7 august 2022, 11:10 pm
    I’m always pleased with every service I get done, from velashape to waxing, nails, etc. The staff knows what they’re doing and Alexandra is always very nice.
    • 8 august 2022, 12:56 am
      Thank you so much Raquel :-) Its a pleasure to receive clients as you :-)
  • 19 juli 2022, 4:16 pm
    Bestilte time for keratin vippeløft m/farge og opplevde denne behandlingen som veldig negativ dessverre. Behandleren satte syre på øyene mine og forlot meg overraskenede alene på rommet i 15min. Øyene svei så mye at jeg mistet nesten pusten. Jeg føys i tillegg for hun spurte meg ikke om jeg ville ha et pledd over. Tårene trillet i 15 min og dette var en av de 15 lengste minuttene i mitt liv. Når hun kom tilbake til rommet så spurte hun meg ikke engang om det går bra. Jeg var helt sjokkert over h – vis
    • 19 juli 2022, 4:50 pm
      Hi Emma, are you sure it was in our Salon? we dont find you in our data base. Only if you used another name. we are constantly asking customers how they feel. Regarding the blanket, at this time of heat, we only put it on when the client asks for it, because our lounge is very hot, we are on the top floor and usually nobody wants it.
      So I ask again, was it with us? If yes, under what name did you register and on what day? We have photos of all customers…
      I will be waiting for a feedback.
  • 8 juli 2022, 11:26 pm
    Jeg hadde en fantastisk opplevelse fra det øyeblikket jeg kom inn i Alexandras studio, behandlingen min ble utført av en utmerket profesjonell, hun visste tydelig hva hun gjorde, jeg råder henne 100%.
  • 8 juli 2022, 6:17 pm
    Jeg tok vippeløft hos AM Esthetic Clinic og jeg er svært misfornøyd. Jeg la ikke merke til det før jeg gikk ut av klinikken, men det var så vidt jeg så en forskjell på vippene mine. Både familie og venner er enige i dette. Jeg fulgte instruksene om å ikke få vann på vippene på 24 timer, og når jeg vasket fjeset etter 24 timer, sank vippene enda mer.
    • 8 juli 2022, 7:45 pm
      Hi Annika can you please tell me when you came to AM Esthetic Clinic? We have the registration of your name but never the booking, either you came with other profile, or we are not able to find you, to try to discover what happened…
  • 5 juli 2022, 11:53 pm
    Har vært på fotbehandling her to ganger. Første gang var jeg misfornøyd med arbeidet. Jeg ble kontaktet av bedriften umiddelbart og de rettet opp i dette ved å tilby en ny og oppgradert behandling, denne gangen med bedre resultat.
    • 29 juni 2022, 12:37 pm
      Hi Eva, I got in touch with you over email. I am sorry for what happened, and hope we can find a solution for this. With my apologies. Alexandra
  • 4 juli 2022, 6:49 pm
    Veldig fin opplevelse. Joanna var fantastisk.
  • 29 april 2022, 1:36 am
    Dårlig servise, jeg har bestilt time for 2 personer. Når jeg møte på timen de har avlyst timen min uten å gi beskjed til meg bare når jeg fikk møte opp fikk vita at timen min ble avlyste og må vente 40 min for ny time. Etter jeg fikk behandlingen jeg har fått masse kviser på ansiktet pga dårlig produkt de har brukt. Aldri skal der igjen. Også jeg bestilte for å fikse neglene også fra Let’s deal hun registeret time til meg uten å spørre om mitt tlf nr eller navne. Når jeg kom frem hun sa at du ha – vis
    • 28 april 2022, 11:00 pm
      Yes, it is true that we made a mistake with the cancelations, but we did apologize, and did the service, a bit late but did.
      The worst thing is to make things up just because we didn't accept to make you gel nails with extension for 389,- when you showed up with a new deal with a new profile as if you were a new customer.
      If we had used bad products and had given you pimples you would never buy a new deal, to come the next day.
      Really not the type of client that any clinic would like, I'm sorry
      – vis
  • 9 mars 2022, 10:46 am
    Verdens verste kundeservice, veldig ubehagelig og uprofesjonelt.har booket en time også avbestilt samtidig men alikevel fikk faktura som ble sendt til inkasso etter 4maneder som jeg ikke fikk beskjed om.

    Dårlig gjort, man kan ikke drive en butikk pp den måten, dere hadde fått 0 stjerne om jeg hadde mulighet til det.
    • 9 mars 2022, 11:49 am
      When you book an appointment you receive an email where it is specified that cancellations must be made 24 hours in advance or the treatment will be charged in full. Exceptions when people are sick and prove it. We have not received any information from you. We do not charge you the full cost of the treatment. The value of the treatment was 800 kr and the invoice was 250 kr, a much lower value. We also have a matter of respect for the work of others here, because as I mentioned, we didn't even r – vis
  • 24 september 2021, 10:09 am
    Great service and a wide range of treatments including lashes, nails and laser hair removal :) I would highly recommend AM Esthetic Clinic to everyone. :)
  • 10 august 2021, 2:41 pm
    Not recommend at all. Unprofessional, greedy and disrespectful employees, lack of client’s services and experience. The Employee left during my booked session twice claiming that she is alone at the clinic and has to check another client. She Waisted my time and stress me out. To end up leaving without getting my nails done. It’s nice to defense but worst if it’s with lies. I paid even before coming to clinic through Let’s deal. And everything is proven. Plus you can check on camera how many ti – vis
    • 6 september 2021, 4:07 pm
      Hi Tulip, we are sorry that you think like that, but you book a manicure with gelish and you appear with old gelish on 8 fingers an acrilique on 2 others. When a client has that she should book extra time to remove it, because as you know, we need time for it. Then you asked to do french in 5 different colors, but you refuse to pay extra for it. There is no place that makes that without charging extra and at the same time as a simple manicure. That was explained to you, and you refused to pay. T – vis
  • 9 august 2021, 10:35 pm
    Worst experience I’ve ever had, not recommended at all. Poor service, horrible and unprofessional staff.
    • 9 august 2021, 11:14 pm
      Hi Rezana I understand that you didnt like the service but you already left a review as «Tulip Rose» now you leave as Rezana… You are the same person that came to us on friday at 10:00 to do Manicure with gelish.
  • 12 juli 2021, 11:37 pm
    Hei. Må bare skryte av Claudina flott og flink dame ja.
  • 9 juli 2021, 6:52 pm
    Very poor experience! I purchased Cryolipolysis fettfrysning on the letsdeal website. The website marked the price of a region. I chose abdominal targeted therapy. The information and videos that can be found on the Internet all show that two treatment devices will be used in one area of the abdomen. At the scene, the therapist said that only one instrument can be used, and if two instruments are used, the price will be doubled. I said it's not like this, it's in one area. But the therapist insi – vis
    • 10 juli 2021, 12:35 pm
      Hi Changkun is very sad that you dont take the phone to explain us the reason for this review.
      You bought a deal that gave you the right to treat an area. In this deal, it was explicit that it was mandatory to make a consultation before the treatment, which cost 150kr.
      We never try to deceive anyone, nor do we force you to use the deal, in fact, having written in the deal that you bought, that the consultation was mandatory before the treatment, you could have always come for the consultation fi
      – vis
  • 7 april 2021, 8:13 pm
    Great service!
  • 25 juli 2020, 3:24 pm
    Hadde Olga i ansiktsbehandling og napping av bryn. Hun er veldig nøye når hun tar bryn og resultatet ble bra. Ellers et behagelig sted å være. Hyggelig betjening. Nærhet til Brynseng T-bane. Parkering i nærheten også (mot betaling).
Gjennomsnittsvurdering - 4,0 basert på 49 anmeldelser og 40 vurdering