De Lilla AS

De Lilla AS

Vil åpne i 17 t. 7 min.
Adresse
Metro:
Åpningstider
Sol
Stengt
Mon
08:00—17:00
Ti
08:00—17:00
Gifte
08:00—17:00
To
08:00—17:00
Fri
08:00—17:00
Sitte
Stengt
Offisielt nettsted
Er du eieren?
  • Få tilgang
  • Skaff deg en widget
  • Rapporter en feil

Anmeldelser om De Lilla AS

3,6
/  36 brukeranmeldelser og 20 vurderinger
Vurdering er dannet basert på kundeanmeldelser, rangeringer og telefonundersøkelser.
Skriv en anmeldelse Rediger anmeldelsen din
Sorter etter:
  • 2,0
    Fordeler:
    En meget hyggelig og dyktig håndverker som gjorde jobben. Han alene ville være verdt fem stjerner.
    Ulemper:
    Når jeg valgte en bedrift som iflg. proff.no har 94 ansatte, ventet jeg at det skulle myldre av håndverkere, og at jobben skulle være unnagjort i en faderlig fart. Én mann gjorde hele jobben som iflg. tilbudet «normalt» skulle ta tre uker. Det tok fem.
    Kommentar:
    Tettere oppfølging fra prosjektansvarlige ville ha hevet totalinntrykket. Oppfølging etter ferdigbefaring var dårlig og tok alt for lang tid.
    Dato for utførte tjenester:
    Prosjektstart 5.juli 2023. Ferdigbefaring 4.september 2023. Sluttføring: Aldri
    – vis
  • Dårlig bad arbeid flekker
    • Kan ikke se at du er kunde av oss. Vennligst informer oss hvilket arbeid det er her snakk om. Send gjerne en mail til post@delilla.no. MVH De Lilla
  • Var på befaring etter arbeid fra de lilla på et bad. Helt forferdelig arbeid rett og slett
    • Hei Daniel. Fint om du kan sende oss informasjon om hvilket bad dette gjelder. Enten her eller send mail til post@delilla.no. Vi gir 12 års tetthetsgaranti på våre bad. Hilsen De Lilla
  • De gjorde en kjempebra jobb med å male hele huset innvendig. Nydelig utført, god kommunikasjon og pålitelige! Alle vegger og tak malt, ser kjempepent ut! Kan anbefales
  • Grundig arbeid med et veldig fint resultat. Jeg er veldig fornøyd!
  • Svært fornøyd med maler arbeidet. Høy kvalitet. Veldig nøye, pålitelige og effektive. Anbefales!
  • Veldig god kommunikasjon underveis i hele prosessen. Tydelig, effektivt og godt utført arbeid.
  • Vi fikk anbefalt De lilla av venner. Vi har fått malt tak, vegger og listverk i hele leiligheten. De lilla formidlet også gulvsliper, rørlegger og elektriker. Både ferdigstillelse og pris ble som avtalt på forhånd. Alt arbeid ble fagmessig utført og vi er svært fornøyde med resultatet. Alle henvendelser er blitt besvart umiddelbart og vi har følt oss veldig godt ivaretatt av hyggelige og profesjonelle ledere og håndverkere.Det er en glede å kunne anbefale De lilla!
  • Slurv slurv slurv slurv. Kan ikke anbefale DeLilla lenger.

    Benyttet DeLilla for 6—7 år siden og pusset opp stue og barnerom. Kjempefornøyd. Anbefalte de til venner og kjente. Valgte de derfor på nytt når jeg skulle pusse opp gangen.

    Men denne gangen bar hele prosjektet preg av hastverk før sommerferien og slurv. Jobben bestod i å fjerne gammelt brystpanel, gammel strie, takplater, helsparkle og male alle flater, bytte ut fem dører, sette opp lettvegg med to skyvedører, legge gulv og montere sp
    – vis
    • Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi har allerede vært i kontakt med deg og avtalt videre oppfølging i denne saken.
  • Dårlig jobb rett og slett (min mening). Etter å ha lest alle anmeldelsene fra på Delilla har jeg funnet ut at de har holdt på med samme dårlige servicen som de gjorde for 2 til 3 år tilbake. Hvis det hadde vært mulig å gi en halv stjerne hadde jeg definitivt gitt dem det.
  • Dobra firma
  • I recommend Team 31 Kamil Klimczuk. Great service! Very pleased with the turnout.
  • DeLilla pusset opp badet vårt (totalrenovering) i 2018. Enrico som gjorde mesteparten av jobben var proff, blid, ryddet alltid etter seg og vi hadde hele veien en veldig god kommunikasjon. Prosjektet ble ledet av Ellen og vi opplevde knapt en hump på veien selvom badet ligger i 2.etg midt i rekkehuset vårt. Tommel opp!
  • Gode på å lage hjemmeside, men dessverre svært dårlige på håndverkertjenester. De vet vel at folk flest ikke oppdager hvor mye feil og mangler de står ansvarlig for. Skulle man oppdage det så er det blånekting og å skylde på kunden som gjelder. Prosjekteder gjør gjerne skjulte opptak hjemme hos kunden når de er på besøk så vær litt obs hvis du har en tvist.
  • Firma ogólno budowlana, miła atmosfera :-)
    Byggefirma, hyggelig atmosfære og folk :-)
  • Pusset opp badet i 2018. Holder avtale med tanke på tid. Retter opp i feil som blir oppdaget i ettertid. Ryddig og punktlig. Verdt pengene.
  • Litt kluss i vekslingen mellom prosjektledere da denne måtte byttes, men alt i alt veldig flinke og pålitelige folk.
  • De Lilla har vært på befaring hos oss for to måneder siden. Etter mange mail, løfter og unnskyldninger har vi fortsatt ikke fått noe tilbud. 5 ganger har vi prøvd. Når et tilbud tar så lang tid å lage da tenker jeg at det tar vinter og vår å pusse opp en leilighet. Veldig upålitelig, kan ikke tenke meg å bruke dem
    • Vi beklager dette Pia Cristina og dette skal ikke skje i De Lilla.
      Hvis du har mulighet til å sende adressen vi var på befaring til post@delilla.no, så vil vi gjerne undersøke hva som har skjedd her og følge opp våre rutiner.
      Mvh
  • Jeg må be ledelsen i De Lilla AS finne ut hvilken sjåfør som kjørte mot rødt lys og nesten kjørte meg ned i krysset Nordstrandveien, Oberst Rodes vei i dag lørdag 15/6—2019 ca. kl. 17.25. Jeg hadde fått grønt lys, og var på vei ut i fotgjengerovergangen. Av gammel vane så jeg meg til venstre og ble oppmerksom på en bil som kom i så stort fart mot øst i Nordstrandveien at jeg skjønte at han ikke hadde til hensikt å stoppe. Jeg stoppet derfor opp, og opplevet at bilen kjørte mot rødt lys og passer – vis
    • Takk for din tilbakemelding. Vi har GPS i alle biler og vil snarest finne ansvarlig sjåfør og ta dette opp med vedkommende. De Lilla har 75 biler på veien. Vi har stort fokus på at alle våre ansatte skal kjøre forsvarlig i trafikken. Vi tar dette meget seriøst. Mvh De Lilla
  • Kom ikke på befaring pga snø/kø i Oslo. Sendte over bilder av leiligheten og skulle få et tilbud. Har ikke hørt noe mer siden!
    • Vi har snakket med Elisabeth nå og oppklart svikten i kommunikasjonen. Dette beklager vi selvfølgelig.
Anmeldelser
med merker
Gjennomsnittsvurdering - 3,6 basert på 36 anmeldelser og 20 vurdering