Prisene på dette nettstedet er kun til informasjonsformål. De er ikke endelige og ikke et offentlig tilbud. Ledelsen forbeholder seg retten til å endre priser. Du kan sjekke prisen via telefon.
Anmeldelser om De Lilla AS
3,6
Ditt merke —
Ranger organisasjonen
/ 36 brukeranmeldelser og
20 vurderinger
Vurdering er dannet basert på kundeanmeldelser, rangeringer og telefonundersøkelser.
En meget hyggelig og dyktig håndverker som gjorde jobben. Han alene ville være verdt fem stjerner.
Ulemper:
Når jeg valgte en bedrift som iflg. proff.no har 94 ansatte, ventet jeg at det skulle myldre av håndverkere, og at jobben skulle være unnagjort i en faderlig fart. Én mann gjorde hele jobben som iflg. tilbudet «normalt» skulle ta tre uker. Det tok fem.
Kommentar:
Tettere oppfølging fra prosjektansvarlige ville ha hevet totalinntrykket. Oppfølging etter ferdigbefaring var dårlig og tok alt for lang tid.
Dato for utførte tjenester:
Prosjektstart 5.juli 2023. Ferdigbefaring 4.september 2023. Sluttføring: Aldri
Hei Daniel. Fint om du kan sende oss informasjon om hvilket bad dette gjelder. Enten her eller send mail til post@delilla.no. Vi gir 12 års tetthetsgaranti på våre bad. Hilsen De Lilla
heidi v.
9 desember 2022, 2:02 pm
De gjorde en kjempebra jobb med å male hele huset innvendig. Nydelig utført, god kommunikasjon og pålitelige! Alle vegger og tak malt, ser kjempepent ut! Kan anbefales
Vi fikk anbefalt De lilla av venner. Vi har fått malt tak, vegger og listverk i hele leiligheten. De lilla formidlet også gulvsliper, rørlegger og elektriker. Både ferdigstillelse og pris ble som avtalt på forhånd. Alt arbeid ble fagmessig utført og vi er svært fornøyde med resultatet. Alle henvendelser er blitt besvart umiddelbart og vi har følt oss veldig godt ivaretatt av hyggelige og profesjonelle ledere og håndverkere.Det er en glede å kunne anbefale De lilla!
Slurv slurv slurv slurv. Kan ikke anbefale DeLilla lenger.
Benyttet DeLilla for 6—7 år siden og pusset opp stue og barnerom. Kjempefornøyd. Anbefalte de til venner og kjente. Valgte de derfor på nytt når jeg skulle pusse opp gangen.
Men denne gangen bar hele prosjektet preg av hastverk før sommerferien og slurv. Jobben bestod i å fjerne gammelt brystpanel, gammel strie, takplater, helsparkle og male alle flater, bytte ut fem dører, sette opp lettvegg med to skyvedører, legge gulv og montere spotter i tak på skinne. Det som skuffet meg mest var at de hadde ripet opp den ene skyvedøren, kladda på litt sparkel og maling, uten å si i fra til meg. Prøvde å skjule feil. Etter befaring var listen lang over slurvefeil i tillegg til ovennevnte riper i dør. Dårlig malte hjørner, akrylsøl på lister, løs dørstokk, gulv med svikt etc etc etc. De kom og «utbedret» Etter noen uker løsnet den ene skyvedøren da skinne som holdt den på plass løsnet. Dør ble da ripet opp da de hadde skrudd skruer gjennom lekter som traff den løse døra. De kom igjen og byttet skyvedør. Da oppsto det flere følgefeil. Hele lettveggen de hadde satt opp var løs, de hadde «søla»med akryl mm. Nytt besøk av håndverker for ny utbedring. Fortsatt er det glipper i skjøtene på gulvlister på flere millimeter. Lister rundt dørene de har satt opp går ikke helt ned til gulvet på alle dører ..men gidder ikke mer.
De er altfor dyre, og jobben de har gjort denne gangen står ikke i forhold til pris.
De skal ha kred for at de har dukket opp gang på gang på gang på gang for å rette feil. Det er derfor de får tre stjerner og ikke to. Men er det ikke mye bedre å bare gjøre en god jobb med en gang da???
Skal pusse opp et gammelt barnerom. Bygge walk-in garderobe med et lite hjemmekontor-hjørne. Sorry DeLilla, benytter nok aldri dere igjen.… – vis
Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi har allerede vært i kontakt med deg og avtalt videre oppfølging i denne saken.
Jens S.
11 februar 2022, 5:24 pm
Dårlig jobb rett og slett (min mening). Etter å ha lest alle anmeldelsene fra på Delilla har jeg funnet ut at de har holdt på med samme dårlige servicen som de gjorde for 2 til 3 år tilbake. Hvis det hadde vært mulig å gi en halv stjerne hadde jeg definitivt gitt dem det.
DeLilla pusset opp badet vårt (totalrenovering) i 2018. Enrico som gjorde mesteparten av jobben var proff, blid, ryddet alltid etter seg og vi hadde hele veien en veldig god kommunikasjon. Prosjektet ble ledet av Ellen og vi opplevde knapt en hump på veien selvom badet ligger i 2.etg midt i rekkehuset vårt. Tommel opp!
Hei Camilla. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh De Lilla
jostein r.
7 januar 2021, 1:17 am
Gode på å lage hjemmeside, men dessverre svært dårlige på håndverkertjenester. De vet vel at folk flest ikke oppdager hvor mye feil og mangler de står ansvarlig for. Skulle man oppdage det så er det blånekting og å skylde på kunden som gjelder. Prosjekteder gjør gjerne skjulte opptak hjemme hos kunden når de er på besøk så vær litt obs hvis du har en tvist.
marcin j.
13 oktober 2020, 9:21 pm
Firma ogólno budowlana, miła atmosfera :-) Byggefirma, hyggelig atmosfære og folk :-)
Lukas J.
30 september 2020, 12:55 pm
Pusset opp badet i 2018. Holder avtale med tanke på tid. Retter opp i feil som blir oppdaget i ettertid. Ryddig og punktlig. Verdt pengene.
Litt kluss i vekslingen mellom prosjektledere da denne måtte byttes, men alt i alt veldig flinke og pålitelige folk.
Pia C.
11 september 2019, 9:36 pm
De Lilla har vært på befaring hos oss for to måneder siden. Etter mange mail, løfter og unnskyldninger har vi fortsatt ikke fått noe tilbud. 5 ganger har vi prøvd. Når et tilbud tar så lang tid å lage da tenker jeg at det tar vinter og vår å pusse opp en leilighet. Veldig upålitelig, kan ikke tenke meg å bruke dem
Vi beklager dette Pia Cristina og dette skal ikke skje i De Lilla. Hvis du har mulighet til å sende adressen vi var på befaring til post@delilla.no, så vil vi gjerne undersøke hva som har skjedd her og følge opp våre rutiner. Mvh
Truls K.
15 juni 2019, 7:07 pm
Jeg må be ledelsen i De Lilla AS finne ut hvilken sjåfør som kjørte mot rødt lys og nesten kjørte meg ned i krysset Nordstrandveien, Oberst Rodes vei i dag lørdag 15/6—2019 ca. kl. 17.25. Jeg hadde fått grønt lys, og var på vei ut i fotgjengerovergangen. Av gammel vane så jeg meg til venstre og ble oppmerksom på en bil som kom i så stort fart mot øst i Nordstrandveien at jeg skjønte at han ikke hadde til hensikt å stoppe. Jeg stoppet derfor opp, og opplevet at bilen kjørte mot rødt lys og passerte meg på kloss hold. Jeg fikk dessverre ikke tatt reg.-nummeret på bilen. Denne formen for oppførsel i trafikken kan umulig tjene firmaet. Dessverre legger jeg merke til at det er flere som har lagt inn tilsvarende meldinger på dette nettstedet. Jeg finner det naturlig å ikke benytte De Lilla som leverandør dersom dette representerer standard oppførsel fra de ansattes side i trafikken.… – vis
Takk for din tilbakemelding. Vi har GPS i alle biler og vil snarest finne ansvarlig sjåfør og ta dette opp med vedkommende. De Lilla har 75 biler på veien. Vi har stort fokus på at alle våre ansatte skal kjøre forsvarlig i trafikken. Vi tar dette meget seriøst. Mvh De Lilla
Elisabeth L.
15 mars 2019, 12:42 pm
Kom ikke på befaring pga snø/kø i Oslo. Sendte over bilder av leiligheten og skulle få et tilbud. Har ikke hørt noe mer siden!
Halvard og Carina
Benyttet DeLilla for 6—7 år siden og pusset opp stue og barnerom. Kjempefornøyd. Anbefalte de til venner og kjente. Valgte de derfor på nytt når jeg skulle pusse opp gangen.
Men denne gangen bar hele prosjektet preg av hastverk før sommerferien og slurv. Jobben bestod i å fjerne gammelt brystpanel, gammel strie, takplater, helsparkle og male alle flater, bytte ut fem dører, sette opp lettvegg med to skyvedører, legge gulv og montere sp otter i tak på skinne. Det som skuffet meg mest var at de hadde ripet opp den ene skyvedøren, kladda på litt sparkel og maling, uten å si i fra til meg. Prøvde å skjule feil. Etter befaring var listen lang over slurvefeil i tillegg til ovennevnte riper i dør. Dårlig malte hjørner, akrylsøl på lister, løs dørstokk, gulv med svikt etc etc etc. De kom og «utbedret» Etter noen uker løsnet den ene skyvedøren da skinne som holdt den på plass løsnet. Dør ble da ripet opp da de hadde skrudd skruer gjennom lekter som traff den løse døra. De kom igjen og byttet skyvedør. Da oppsto det flere følgefeil. Hele lettveggen de hadde satt opp var løs, de hadde «søla»med akryl mm. Nytt besøk av håndverker for ny utbedring. Fortsatt er det glipper i skjøtene på gulvlister på flere millimeter. Lister rundt dørene de har satt opp går ikke helt ned til gulvet på alle dører ..men gidder ikke mer.
De er altfor dyre, og jobben de har gjort denne gangen står ikke i forhold til pris.
De skal ha kred for at de har dukket opp gang på gang på gang på gang for å rette feil. Det er derfor de får tre stjerner og ikke to. Men er det ikke mye bedre å bare gjøre en god jobb med en gang da???
Skal pusse opp et gammelt barnerom. Bygge walk-in garderobe med et lite hjemmekontor-hjørne. Sorry DeLilla, benytter nok aldri dere igjen. … – vis
Byggefirma, hyggelig atmosfære og folk :-)
Hvis du har mulighet til å sende adressen vi var på befaring til post@delilla.no, så vil vi gjerne undersøke hva som har skjedd her og følge opp våre rutiner.
Mvh