JM Norge

JM Norge

Vil åpne morgendagens på 08:00
Adresse
Metro:
Åpningstider
Sol
Stengt
Mon
08:00—16:00
Ti
08:00—16:00
Gifte
08:00—16:00
To
08:00—16:00
Fri
08:00—16:00
Sitte
Stengt
Offisielt nettsted
Er du eieren?
  • Få tilgang
  • Skaff deg en widget
  • Rapporter en feil
Slik fungerer Nicelocal for virksomheter
Kunder søker etter tjenester på nettet og finner Nicelocal
De velger virksomheten som har den beste profilen
De foretar en oppringning og bestiller en tjeneste hos den virksomheten

Anmeldelser om JM Norge

3,4
  /  17 vurderinger
Skriv en anmeldelse Rediger anmeldelsen din
Alle anmeldelser 11
Slags:
  • 1,0
    18 april 2023, 3:48 pm
    Fordeler
    En helt forferdelig ettermarkedsavdeling, hvor tilbakemeldinger og utførelse er under enhver kritikk, styr langt unna denne bedriften, med mindre du har et hav av tid og tålmodighet
    Dato for utførte tjenester
    Fra 26—4. 2019 og fra til dag dato
    Beskrivelse av spesialist
    Per Sørensen trenerer trenerer og trenerer
  • 12 juli 2022, 1:21 am
    Har kjøpt leilighet av JM og er veldig godt fornøyd med alt fra salgsansvarlig til back-office ansatte. God informasjon gjennom hele kjøpsprosessen og oppfølging etterpå. Bra kvalitet for pengene. De er også flinke til å planlegge og gjennomføre utendørs områdene som framstår gjennomtenkte.
  • 7 juni 2022, 1:42 pm
    Veldig fornøyd med leilighetskjøpkjøp fra JM. De leverer kvalitet, veldig god oppfølging under hele byggeperioden, samt følger opp etter ferdigstillelse. De har også live kamera på byggeplassen slik at du kan følge byggeprosessen daglig
  • 8 februar 2021, 6:10 pm
    Firma som overhodet ikke tar hensyn til omgivelsene og turer frem som de vil
    • 9 april 2021, 11:14 am
      Det er trist å høre at du er så misfornøyd med JM Norge.
      Fortell gjerne hvilket boligprosjekt du skriver om så vi får satt ekstra fokus her og får hjulpet deg og andre som har samme opplevelse av oss på en bedre måte.
  • 7 februar 2021, 2:39 pm
    Arbeidet som utføres av JM gir et inntrykk av at de aktivt jobber for å gjøre minst mulig og gi minst mulig til kundene.

    Lydisoleringen i leiligheten er svært dårlig, jeg hører hva naboene prater om i oppgangen og i deres egne leiligheter. Det føles ut som utgangsdøren min alltid står på gløtt eller at naboene er inni leiligheten min.

    JM velger også den billigste løsningen på avtrekksvifta til kjøkkenet, den går sammen med resten av ventilasjonsanlegget, så man får aldri fred og ro i leilighet
    – vis
  • 19 november 2020, 3:36 pm
    JM er et virkelig mareritt å ha med å gjøre.
    Utrolig dårlig kvalitet på arbeidet som blir gjort,
    Umulig å forholde seg til ved reklamasjoner, når de først dukker opp så er resultatet dårlig etter så kaldt utbedring.

    Jeg har over tiden hatt 10—12 servicearbeidene her, de alle har stor mangel på forståelse for hva slags oppførsel som er greit å representere når du jobber i et stort firma.

    Jeg ville fraråde alle om å ha noe som helst med JM og gjøre.

    Dette er ikke er engangstilfelle. Det er en g
    – vis
    • 20 november 2020, 11:51 am
      Dette er veldig trist å høre, Marius. Har tatt dette videre opp i kjeden og håper det løser seg. Du skal ha et meget bra hjem når du har kjøpt en JM bolig, og det er viktig for oss at du er fornøyd. Du hører fra oss.
  • 18 oktober 2019, 2:05 pm
    Å kjøpe bolig av JM er et sant mareritt!
    De leverer leiligheter og fellesområder med flere og større mangler.
    De sluntrer unna og leverer elendig kvalitet på det som ikke synes så godt i bygget. Vi har utallige eksempler på short cuts!

    De er elendige på oppfølging både når det gjelder kundeservice samt oppretting av feil og mangler. Regn med mange henvendelser til kundeservice på telefon og e-post, ingen eller mangelfull og rotete respons, samt minst to til tre år med masing! De spekulerer i at
    – vis
    • 23 april 2020, 10:14 am
      Det er trist å høre at du er så misfornøyd med JM Norge, og vi beklager alt negativt du har vært igjennom med boligkjøpet hos oss.
      Kvalitet og ettermarkedet er noe vi tar svært alvorlig og vi ønsker å gjøre en mye bedre jobb med det enn det du melder fra om her. Noen prosjekt har dessverre flere mangler enn andre, men vi setter oss alltid som mål å rette opp disse manglene på best og raskest mulig måte i etterkant så våre kjøpere blir fornøyde med leiligheten/boligen de har valgt seg ut.
      Fortell
      – vis
  • 27 februar 2019, 11:42 am
    JM følger ikke opp avtaler, ei heller retter opp feil og mangler som er i leiligheten. Veldig dårlig kundeservice/ettermarkedsavdeling.
    • 30 oktober 2019, 4:51 pm
      Hei Rakel.
      Vi beklager veldig at du har denne opplevelsen av JM Norge og håper at vi har fått rettet opp de feilene og manglene du hadde i leiligheten din. Kvalitet og ettermarkedet er noe vi tar svært alvorlig og vi ønsker å gjøre en mye bedre jobb enn det du melder fra om her.
      Fortell gjerne hvilket prosjekt det er snakk om så vi får satt ekstra fokus her og får hjulpet deg og andre med samme opplevelse av oss på en bedre måte.
  • 29 oktober 2018, 7:03 pm
    Vi kjøpte leilighet av JM Norge for litt over ett år siden. Ettermarkedets avdelingen som skulle følge opp alle feil og mangler i leiligheten har vært svært vanskelige å få tak i og har gitt oss dårlig service fra første gang vi meldte om feil i leiligheten. De følger ikke opp ved at de sjelden svarer på e-post eller andre henvendelser og når de først kommer for å utbedre feilenede har de sendt håndverkere som ikke har gjort en skikkelig jobb og må komme tilbake igjen. Jeg har tatt fri flere dag – vis
    • 30 oktober 2019, 4:54 pm
      Hei Simon.
      Vi beklager veldig at du har denne opplevelsen av JM Norge og håper at vi har fått rettet opp i feilene og manglene du hadde i leiligheten du kjøpte av oss. Kvalitet og ettermarkedet er noe vi tar svært alvorlig og vi ønsker å gjøre en mye bedre jobb enn det du melder fra om her.
      Takk for din ærlige tilbakemelding.
  • 27 juni 2018, 10:00 pm
    Best av de beste
  • 21 juni 2018, 10:26 am
    Vi har kjøpt leilighet som nå er under bygging. Vi avventer tilbakemelding på de ønskene om endring vi har bedt om
    • 30 oktober 2019, 4:56 pm
      Hei Signe. Har dere fått gjort de endringene dere ønsket, flyttet inn i leiligheten og er fornøyde? Hvilket prosjekt er dere så heldige å bo i?
Gjennomsnittsvurdering - 3,4 basert på 11 anmeldelser og 17 vurdering