Elaway

Elaway

Vil åpne i 9 t. 24 min.
Adresse
Metro:
Åpningstider
Sol
08:00—05:00
Mon
08:00—17:00
Ti
08:00—17:00
Gifte
08:00—17:00
To
08:00—17:00
Fri
08:00—17:00
Sitte
08:00—05:00
Offisielt nettsted
Er du eieren?
  • Få tilgang
  • Skaff deg en widget
  • Rapporter en feil
Slik fungerer Nicelocal for virksomheter
Kunder søker etter tjenester på nettet og finner Nicelocal
De velger virksomheten som har den beste profilen
De foretar en oppringning og bestiller en tjeneste hos den virksomheten

Anmeldelser om Elaway

3,4
  /  11 vurderinger
Skriv en anmeldelse Rediger anmeldelsen din
Alle anmeldelser 20
Slags:
  • 1,0
    6 august 2023, 9:35 pm
    Ulemper
    Hold dere LANGT LANGT unna. Support er drillet opp på å lyve — som andre nevner her. Du får mest sannsynlig beskjed om at det blir løst opp dagen etter eller snarlig, men du hører ikke noe mer.
    Dato for utførte tjenester
    August 2023
    Beskrivelse av spesialist
    Max m.fl
  • 16 januar 2023, 2:56 pm
    Jeg har en vanlig Nissan Leaf modell 2016 og har ikke kunnet lade bilen min på den oppsatte ladeboksen siden den ble oppført juli 2022, på nær hele september 2022 der det gikk fint å lade.
    Jeg har snakket med kundeservice flere ganger om uken på telefon og det tok dem 3 måneder å opprette en sak på problemet selv om jeg hver gang fikk beskjed om at de skulle opprette en sak. Etter å ha fått en kontaktperson som aldri svarte på epost eller telefon, henviste de til ham hver gang jeg ringte dem. Fi
    – vis
    • 20 januar 2023, 1:08 pm
      Hei Troels,

      Vi setter pris på din tilbakemelding og vi beklager for at dette har tatt tid.
      Vi følger opp support og får prioritert saken din. Du vil motta en mail i løpet av dagen med hva som skjer videre og kompenseres for opplevelsen din.

      Mvh Katrine
  • 26 oktober 2022, 9:44 am
    Svarer ikke på henvendelser.

    Mye nedetid på lader.
  • 10 september 2022, 2:55 am
    Defekt ladeboks i mars og september gjennom borettslaget. Første samtale lover alltid godt. Sak registrert og tekniker skal komme innen tre virkedager. Opplevelse at førstelinjen ikke greier å sette i gang serviceprosess, men bare besvarer telefonen. Tredje virkedagen vet ingen i førstelinjen noe annet enn at «sak er opprettet». Åttende dagen med purringer og femten samtaler med lovnad om at de «personlig skal ta tak i saken, og at de innen få minutter skal ringe tilbake og bekrefte serviceoppdr – vis
    • 12 september 2022, 2:53 pm
      Vi setter pris på din tilbakemelding, Daniel. På denne måten kan vi bare bli bedre! Det er selvfølgelig beklagelig at du opplever vårt kundesenter på denne måten. Vi tar med dine tilbakemeldinger i denne saken og vil bruke dette videre for å forbedre oss.

      Vi har ryddet opp og saken din skal nå være løst.

      Mvh Stine
  • 20 januar 2022, 8:06 pm
    Lang ventetid på kundesenter (To ganger måtte jeg vente over 20min som «nummer 1 i køen») og ingen oppklaring å få der — et enkelt eierskifte tok over 5 dager. Men så snart jeg skrev mail til de så ordnet det seg på under 24 timer. Det er synd at kundesenteret virkelig ikke kunne svare på noe og at det måtte en klage til for at noe skjedde. Men glad det har ordnet seg og de var raske, forklarte årsaken og mener de skal gjennom rutinene sine på kundesenter. Kudos for det
  • 16 desember 2021, 11:17 am
    Fantastisk håpløst selskap. Ikke evner de å registrere bestillinger som blir lagt inn, selv om jeg har fått bekreftelse på epost om at installatør skal ta kontakt innen kort tid. Uansett finner ikke Elaway meg i sin database, men er frekk nok til å skylde på at installatør ikke har tatt kontakt. Installatørfirma som tar på seg oppdrag fra Elaway burde tenke seg om to ganger før inngår et samarbeid med denne gjengen. Vondt i hjertet å MÅ benytte seg av dette selskapet når sameiet har inngått avta – vis
  • 24 november 2021, 8:47 pm
    Toppen av frekkhet! Etter at Ladeklar/Elaway fikk oppdraget med å utføre et arbeid med elektrisk infrastruktur i borettslaget vårt, oppdager vi at ladestativ med boks er plassert 1-meter innenfor p-plassen til vår nabo. Dette har medført at vi ikke har kunne ta i bruk el-billaderen. Etter å ha først vært i kontakt med Ladeklar/Elaway for 7(!) uker siden, for at de skal få satt ladestativet med boks på riktig plassering, har de de seneste 4 ukene ikke ønsket å svare oss og vi opplever at de kun e – vis
    • 26 november 2021, 12:21 am
      Hei,

      Vi har tidligere vært i kontakt med deg angående dette, men tar en ny runde på det og skal ordne opp i eventuelle misforståelser fra vår side eller feil.

      Klimaløfter og veien til et grønnere samfunn tar vi utvilsomt på alvor. 4000 tonn CO2 er så langt spart gjennom at folk lader på våre ladeanlegg.

      Det er beklagelig hvis vi har gjort en dårlig jobb med kommunikasjon eller installasjon, og at din opplevelse ikke er på det nivået vi ønsker å være.

      Vennlig hilsen,
      Christian
  • 20 oktober 2021, 4:29 pm
    Enkelt å komme igang. Trekker 2 stjerne fordi det er altfor dyrt.
    Jeg lader ca 4 ganger i måned ca 78kwh til sammen og måtte betale 400kr inkludert 200kr i leie til laderen og 25%MVA på alt. Så blir det like dyrt som hurtiglader og dyrere enn drivstoff.
    Tar bilen ut ca 2 ganger i uken. Betalte ca 1100kr til strøm på hele huset.
    • 21 oktober 2021, 10:47 am
      Hei Saroj! Takk for tilbakemeldingen din, den setter vi pris på. Flott å høre at det var enkelt å komme i gang også.

      Full forståelse for at det kan bli dyrt når du kun lader 4 ganger i måneden. Hadde du ladet hver dag en hel måned, så hadde leieprisen din fortsatt vært den samme (200kr for leie av lader) og regnestykket ditt hadde vært veldig annerledes.
  • 15 september 2021, 6:21 pm
    Jeg klager tilnærmet aldri på denne måten, men jeg syns det kan komme fram at alt ikke bare er fem stjerner. Fem arbeidsdager har gått siden jeg snakket med kundeservice første gang om at jeg ikke lenger har en boks som virker. Ingen veit noe og jeg får skikkelig standardsvar på e-post. Nei, Ladeklar. Ikke svar her. Svar på henvendelsen min i systemet deres.
    • 16 september 2021, 12:11 pm
      Hei Vidar! Vi har her tatt over driften på et anlegg med ladestasjoner fra en produsent vi har dårlig erfaring med. Det har derfor tatt uvanlig tid å kartlegge feil og få orde på ladestasjonene som ikke fungerer. dette er vår feil, og det beklager vi. Henvendelsene dine er besvart nå som tidligere og vi jobber med å få ladestasjonen din opp og gå.
  • 6 september 2021, 1:42 pm
    Meget bra oppfølging fra begynnelse til slutt. Som er veldig viktig for oss som skal håndtere dette opp mot beboere i sameiet. Kan anbefales på det sterkeste :-)
  • 29 juni 2021, 2:23 pm
    Valgets kvaler:
    Alle borettslag må tilrettelegge for el-bil lading i hht borettslagloven. Så hva gjør man…
    Vi innhentet en rekke tilbud fra mylderet av tilbydere på dette. For oss var det i utgangspunktet meningen å eie fra dag 1 da alle anbefalinger man kunne finne på nettet tilsa det. Man kunne få tilskudd fra kommunen også hvis man kjøpte egen infrastruktur kunne man lese.
    Etter gjennomgang av alle tilbud ble vi ikke så mye klokere. På det tidspunktet var det 9 el-biler i borettslaget og de f
    – vis
    • 29 juni 2021, 3:06 pm
      Hei Stein-Roger! For en anmeldelse. Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tiden og gått grundig til verks. Tusen takk!
  • 26 kan 2021, 10:19 am
    Lading for Angarde sine leietakere er nå tilgjengelig! Effektiv og godt gjennomført prosjekt. Bilkraftappen benyttes og har god kundeservice!
  • 12 kan 2021, 11:47 am
    Har hatt Ladeklar i ca 1 år i borettslaget jeg jobber i og bruker det selv som beboer.
    Har hatt noe startproblemer men de blir løst fort og effektivt når vi tar kontakt med de.
    Veldig service innstilte folk som hjelper deg og bra med support tlf som er åpent 24/7
  • 11 kan 2021, 7:34 pm
    Et veldig godt valg av El bil ladere. Hurtig og problemfri installasjon og når startproblemer ble fixet har det fungert veldig bra. Veldig hyggelig mennesker på servicetelefonen de få gangene jeg har brukt dem har dem løst forespørselen på en rask og bra måte.
  • 24 januar 2021, 11:37 am
    Helt greit men visst det er meningen at vi skal kunne få 22kW som det står i appen så har jeg aldrig fått mere enn 7kW selv om jeg har stått der alene å hatt lite strøm på batteriet. Ellers er det veldig dyrt, så blir at man lader når man absolutt må eller i helgen med laveste ladestrøm til bilen for å holde litt strøm til een så lenge som mulig. Hadde vært bedre med variable priser basert på hva strømmen faktisk koster.
    • 25 januar 2021, 11:46 am
      Hei Remi, tusen takk for tilbakemelding — det setter vi pris på 

      Hvilken makseffekt man får er avhengig av det norske strømnettet. I området der du bor er det 230V strømnett og da er makseffekten for de fleste biler 7,4 kW for normallading. Vi har valgt en modell hvor du på fellesladere betaler du kun en fast pris for strømmen du lader for. Det vil si at uansett hvilken ladehastighet, eller når på døgnet du lader så betaler du kun for den strømmen du får inn på bilen. Prisen på ladingen hos de
      – vis
  • 30 november 2020, 11:56 am
    Skøyenlia borettslag begynte samarbeidet med Ladeklar høst 2018. Vi trengte litt tid til å vurdere elbillading og hva vi skulle gå for. Ladeklar hjalp oss i prosessen, samtidig som vi vurderte andre løsninger. Bygningsmassen vår er 60 år i 2020, godt vedlikeholdt, men med mulighet for akutt vedlikehold som krever penger på bok. Det var derfor en trygghet å vite at Ladeklar sto for etablering og drift av lading på alle våre parkeringsplasser og garasjer. Borettslaget slapp investeringen OG jobben – vis
    • 2 desember 2020, 10:25 am
      Takk så mye Hall, for en god og beskrivende anmeldelse Det har vært fint å samarbeide med dere!
  • 27 november 2020, 2:39 pm
    Winter-Haven boligsameie har via Ladeklar fått installert ladebokser for el-biler både i garasje og på uteparkering. Vi er meget førnøyde med arbeid utført og kundekontakt underveis og gleder oss nå til å møte fremtiden med miljøvennlige el-biler.
  • 11 november 2020, 11:40 am
    Vi i Fokusgården BRL er veldig fornøyd med valgt løsning. Prosessen gikk raskt og effektivt og har ikke kostet borettslaget noe, hvilket var viktig for oss. Vi har heller ikke hatt noen problemer i etterkant, og alt fungerer som det skal.
  • 11 november 2020, 11:20 am
    Tusen takk til Ladeklar og ZAPTEC som har fikset et flott elbilanlegg til oss. Oversiktlig og fint tilbud som stemte overens med den fakturaen vi fikk. Alt var inkludert i prisen, så de fikset hele jobben for oss! Ingen styrejobb med fakturering av beboere for lading og beborene kunne selv velge om de ville kjøpe ladeboks. Styret og beboerne er strålende fornøyd med leveransen og ikke minst pris.
    Styreleder Brendsvolltunet 3 boligsameie.
  • 4 november 2020, 4:02 pm
    Ladeklar og ZAPTEC har løst vår største utfordring. Vi ønsket oss en ladeløsning, men var ikke klare for å ta kostnaden med ny infrastruktur. Både styret og beboere er veldig fornøyde med installasjonsprosessen og produktet, og når kun de som har behov for lading må betale, blir alle fornøyde!
    Styreleder i Sameiet Kjørbokollen Garasjeanlegg
Gjennomsnittsvurdering - 3,4 basert på 20 anmeldelser og 11 vurdering