La selskapet kjenne deg fant telefonnummeret sitt på NiceLocal bedrifter fungerer best når de kjenner deg kan påvirke deres vurdering
Ble telefonen din besvart?
Defigo appen har konstant ringt oss de siste 14 timene og 20 minutter. Noe som har gjort at en ikke kan bruke sin egen telefon på grunn av en konstant strøm av anrop. Vi har mottatt ca 51.000 anrop ifra appen, og det er konstant piping i leiligheten siden vi bor ved siden av panelet på døren. Dette blant annet holdt min gravide kone våken, og det gjør leggingen av vårt barn vanskelig.
Vi har vært i kontakt med Defigo sin support, men ingenting skjer. Det har skjedd flere ganger tidligere at appen har konstant ringt oss. Det er ingenting vi kan gjøre på panelet utenfor døren.
Kommentar
Defigo appen har konstant ringt oss de siste 14 timene og 20 minutter. Noe som har gjort at en ikke kan bruke sin egen telefon på grunn av en konstant strøm av anrop. Vi har mottatt ca 51.000 anrop ifra appen, og det er konstant piping i leiligheten siden vi bor ved siden av panelet på døren. Dette blant annet holdt min gravide kone våken, og det gjør leggingen av vårt barn vanskelig.
Vi har vært i kontakt med Defigo sin support, men ingenting skjer. Det har skjedd flere ganger tidligere at appen har konstant ringt oss. Det er ingenting vi kan gjøre på panelet utenfor døren.
Sameiet vårt har hatt nytte og glede av Defigo i en årrekke. Skal ikke legge skjul på at det iblant har vært enkelte utfordringer, men takket være utmerket support har vi alltid fått rask respons når vi har trengt assistanse. Anbefaler gjerne Defigo til andre!
00
Svar
Morten S.
24 september 2022, 11:43 am
Vi har brukt Defigo som porttelefonløsning i Borettslaget i et par år og er sålangt veldig fornøyd. Systemet har vært stabilt og eventuelle problemer håndteres raskt. Administrasjonen av tilgang gir styret god oversikt over beboere. Anbefales!
00
Svar
Artur N.
2 kan 2022, 3:47 pm
Defigo-brettet fungerer bare delvis: Varsler når noen ringer på, åpne døren fungerer. Billedoverføring og talekommunikasjon fraværende. Ikke første gang!
00
Svar
jonas B.
21 april 2022, 8:28 pm
Bugs, bugs, bugs… Delfigo er noe hærk
00
Svar
Christopher R.
21 februar 2022, 10:09 am
Totalt ubrukelig kundeservice. vi får kontinuerlig feil i app. vi mister tilgang til våre egne dører og får tilgang til helt andre dører. navnene på dørklokkene blir byttet rundt, og det resulterer i at man får kontinuerlige varsler i app fra andre dørklokker enn sin egen. når man tar kontakt med kundeservice så har de aldri tid til å hjelpe men lover å ringe tilbake så fort de er tilgjengelige, noe de aldri gjør. vi har ringt og sendt email i flere måneder uten å få noen løsning. redd dere selv. vi angrer på bortkastede penger på et ubrukelig produkt.… – vis
00
Svar
adrian c.
19 november 2021, 11:57 am
Amazing company, very nice geniun people who only wants the best for their customers.
00
Svar
Vilji W.
10 oktober 2021, 11:54 pm
Systemet er enkelt i bruk. Veldig positiv opplevelse for brukere og de som er lei av gammeldags port-telefoner som ikke er laget for moderne brukere.
00
Svar
Lars H.
26 august 2021, 12:59 am
Enormt dårlig opplegg. Ustabilt, lesere henger ofte og blir dermed ubrukelig. Tilgangstyring finnes ikke og eneste mulighet gir alle beboere full tilgang til alle dører da defigo ikke klarer å skille hus og boder og dører. Så ja du får tilgang til alle naboenes boder. Og de din. Du kan lage så mange nøkler du vil og miste de hvor som helst. Appen kan også installeres hos alle kompisene dine og igjen gi hele bydelen tilgang til alt. Du får også en svært rotete app med hundrevis av dører og ingen mulighet for favoritter osv. Tror ikke dette firmaet har folk, kunnskap eller kapital til å fikse dette. Når noen først ringer på er systemet tregt, videokvalitet dårlig. Totalpakken her er svært dårlig. Styr unna!… – vis
00
Svar
Christopher S.
8 oktober 2020, 12:16 pm
Love it! Much easier than a normal intercom.
00
Svar
Eirik
8 oktober 2020, 12:16 pm
Very good product quality continue the good work!
00
Svar
Gjennomsnittsvurdering - 2,9 basert på 14 anmeldelser og 8 vurdering
Vi har vært i kontakt med Defigo sin support, men ingenting skjer. Det har skjedd flere ganger tidligere at appen har konstant ringt oss. Det er ingenting vi kan gjøre på panelet utenfor døren.
Defigo appen har konstant ringt oss de siste 14 timene og 20 minutter. Noe som har gjort at en ikke kan bruke sin egen telefon på grunn av en konstant strøm av anrop. Vi har mottatt ca 51.000 anrop ifra appen, og det er konstant piping i leiligheten siden vi bor ved siden av panelet på døren. Dette blant annet holdt min gravide kone våken, og det gjør leggingen av vårt barn vanskelig.
Vi har vært i kontakt med Defigo sin support, men ingenting skjer. Det har skjedd flere ganger tidligere at appen har konstant ringt oss. Det er ingenting vi kan gjøre på panelet utenfor døren.
23. februar 2023 ifra 04:00-nå(18:20)
Defigo blir brukt i vårt sameie
… – vis