Defigo AS

Defigo AS

Telefonnummer
22 21 00 ... — vis
La selskapet kjenne deg fant telefonnummeret sitt på NiceLocal bedrifter fungerer best når de kjenner deg kan påvirke deres vurdering Ble telefonen din besvart?
— Ingen: feil nummer / ingen respons
Ja
Takk!
Adresse
Metro:
Åpningstider
Sol
24h
Mon
24h
Ti
24h
Gifte
24h
To
24h
Fri
24h
Sitte
24h
Offisielt nettsted
Er du eieren?
  • Få tilgang
  • Skaff deg en widget
  • Rapporter en feil
Slik fungerer Nicelocal for virksomheter
Kunder søker etter tjenester på nettet og finner Nicelocal
De velger virksomheten som har den beste profilen
De foretar en oppringning og bestiller en tjeneste hos den virksomheten

Anmeldelser om Defigo AS

2,9
  /  8 vurderinger
Skriv en anmeldelse Rediger anmeldelsen din
Alle anmeldelser 14
Slags:
  • 1,0
    23 februar 2023, 8:29 pm
    Ulemper
    Defigo appen har konstant ringt oss de siste 14 timene og 20 minutter. Noe som har gjort at en ikke kan bruke sin egen telefon på grunn av en konstant strøm av anrop. Vi har mottatt ca 51.000 anrop ifra appen, og det er konstant piping i leiligheten siden vi bor ved siden av panelet på døren. Dette blant annet holdt min gravide kone våken, og det gjør leggingen av vårt barn vanskelig.

    Vi har vært i kontakt med Defigo sin support, men ingenting skjer. Det har skjedd flere ganger tidligere at appen har konstant ringt oss. Det er ingenting vi kan gjøre på panelet utenfor døren.
    – vis
  • 31 desember 2022, 1:11 am
    Dårlig! Elendig! Koster mye, gir lite. Huff!
  • 7 desember 2022, 12:21 pm
    Vi er meget fornøyd!
  • 28 september 2022, 11:19 pm
    Er super fornøyd, takk for god support.
  • 24 september 2022, 4:27 pm
    Sameiet vårt har hatt nytte og glede av Defigo i en årrekke. Skal ikke legge skjul på at det iblant har vært enkelte utfordringer, men takket være utmerket support har vi alltid fått rask respons når vi har trengt assistanse. Anbefaler gjerne Defigo til andre!
  • 24 september 2022, 11:43 am
    Vi har brukt Defigo som porttelefonløsning i Borettslaget i et par år og er sålangt veldig fornøyd. Systemet har vært stabilt og eventuelle problemer håndteres raskt. Administrasjonen av tilgang gir styret god oversikt over beboere. Anbefales!
  • 2 kan 2022, 3:47 pm
    Defigo-brettet fungerer bare delvis: Varsler når noen ringer på, åpne døren fungerer. Billedoverføring og talekommunikasjon fraværende. Ikke første gang!
  • 21 april 2022, 8:28 pm
    Bugs, bugs, bugs… Delfigo er noe hærk
  • 21 februar 2022, 10:09 am
    Totalt ubrukelig kundeservice. vi får kontinuerlig feil i app. vi mister tilgang til våre egne dører og får tilgang til helt andre dører. navnene på dørklokkene blir byttet rundt, og det resulterer i at man får kontinuerlige varsler i app fra andre dørklokker enn sin egen. når man tar kontakt med kundeservice så har de aldri tid til å hjelpe men lover å ringe tilbake så fort de er tilgjengelige, noe de aldri gjør. vi har ringt og sendt email i flere måneder uten å få noen løsning. redd dere selv – vis
  • 19 november 2021, 11:57 am
    Amazing company, very nice geniun people who only wants the best for their customers.
  • 10 oktober 2021, 11:54 pm
    Systemet er enkelt i bruk. Veldig positiv opplevelse for brukere og de som er lei av gammeldags port-telefoner som ikke er laget for moderne brukere.
  • 26 august 2021, 12:59 am
    Enormt dårlig opplegg. Ustabilt, lesere henger ofte og blir dermed ubrukelig. Tilgangstyring finnes ikke og eneste mulighet gir alle beboere full tilgang til alle dører da defigo ikke klarer å skille hus og boder og dører. Så ja du får tilgang til alle naboenes boder. Og de din. Du kan lage så mange nøkler du vil og miste de hvor som helst. Appen kan også installeres hos alle kompisene dine og igjen gi hele bydelen tilgang til alt. Du får også en svært rotete app med hundrevis av dører og ingen – vis
  • 8 oktober 2020, 12:16 pm
    Love it! Much easier than a normal intercom.
  • 8 oktober 2020, 12:16 pm
    Very good product quality continue the good work!
Gjennomsnittsvurdering - 2,9 basert på 14 anmeldelser og 8 vurdering