La selskapet kjenne deg fant telefonnummeret sitt på NiceLocal bedrifter fungerer best når de kjenner deg kan påvirke deres vurdering
Ble telefonen din besvart?
Jeg er meget misfornøyd med informasjon fra Lovisenberg. som pasient får du nesten ingen informasjon om ventetid, når det blir time etc. I dag når jeg ringte ligger det fortsatt på tlf.svarer at pga av corona er det fortsatt lang ventetid! Trodde corona var over nå. jeg har i dag bedt om at mine papirene sendes til Ahus, tar heller sjanse på køen der med informasjon mot Lovisenberg hvor ingen informasjon kommer. Meget misfornøyd med sykehuset og heretter blir det Ahus for meg,
Kristen Hoff
00
Svar
Anne M.
29 desember 2022, 2:19 pm
Stor takk til Rebecca Sletten og dr.Owesen for fantastisk førstehjelp og omsorg 29.nov! I tillegg til det eg kom for, fikk eg rask behandling etter fallskade på fortau 100 m frå hovedinngangen, med forstua ankel og stygt sår på kne som måtte sys. Stor ros til mine gode hjelparar og Lovisenberg sykehus!
00
Svar
Kari M.
20 desember 2022, 12:29 pm
Timen ble avlyst på 90 minutters varsel. Dette er for dårlig Lovisenberg. Dere må ha visst om dette fra morgenen av. Problematisk for oss som er avhengig av pasienttransport. Ikke lett å få avlyst transport på så kort varsel. Skjønner at leger kan bli syke. Men litt lengre tid på å varsle om det er ikke for mye å be om
00
Svar
Maja M.
8 desember 2022, 10:34 am
Fantastisk sykehus!
00
Svar
Turid M.
6 desember 2022, 12:41 pm
Ringte med avd og den damen som svarte var rett og slett motbydelig og hun skulle overhode ikke svart i telefon noe sted. Visste heller ikke at de har noe med hvorfor du avbestiller en time. så det var en lite hyggelig opplevelse. Du blir bedt om å ringe også tar det votter og vintre før de svarer også. Utrolig dårlig.
00
Svar
Sebastian M.
23 september 2022, 4:07 pm
Umulige folk. Det er ikke mulig til å få noe info.
00
Svar
Finn B.
18 september 2022, 1:17 pm
Fantastisk! Her blir du ivaretatt på alle måter og personellet er tilgjengelig for deg. Eneste som kunne vært litt bedre er kanskje kontakt med pårørende. Men alt det andre veier opp for dette.
00
Svar
Amjad M.
13 september 2022, 5:06 pm
00
Svar
Harald M.
19 juni 2022, 4:12 pm
Fantastisk å være pasient her (når man først har bruk for behandling). Profesjonelle, flinke, engasjerte og omsorgsfulle. Følte meg godt ivaretatt av både sykepleiere, portører, anestesileger og ikke minst en veldig flink kirurg.
00
Svar
Stewie W.
10 juni 2022, 9:20 am
Behandlingen og alt er bra, men jeg skulle ønsket de ga litt bedre informasjon til pårørende av personer som var inne til operasjon, så man ikke ble sittende å bekymre seg fram til alt var over uten å ha noen anelse om hva som skjer. At det var en plan for hvordan ivareta pårørende og ikke bare avvise i døra som om det er et problem at man tar dagen fri for å følge personer som er bekymret for operasjonen og ønsker støtte.
00
Svar
Marios P.
9 juni 2022, 4:51 pm
Very nice staff and communication.
00
Svar
Adeel G.
8 juni 2022, 4:49 pm
I had my ear surgery I must say I have travelled the world but norway hospital system is the best.
00
Svar
Kristine
20 kan 2022, 10:38 pm
Fantastisk akutt og intensiv — behandling. (reddet mitt liv).
Endel arroganse blant andre leger (det skrives «lege» på vanlige konvolutter) vær forsiktig med å takke hvem som helst. Jeg ble forsøkt stemplet som psykisk syk av to kvinnelige leger — etter naivt å ha gitt egoene deres næring.
00
Svar
Morten B.
4 kan 2022, 3:08 am
Greit nok!
00
Svar
Raven S.
28 februar 2022, 12:19 pm
No enogh words to describe my happiness feeling after doing nose operation at this hospital, I felt for 1st time in my life that I'm breathing amazingly and I'm just smiling while walking around after my surgery… D.r ((Liv Sofie Vartdal)) and the team who helped her during my surgery and during my stay at the hospital is just aaaawwwsome, big and huge thanks to each one of you, I appreciate your nobel job and your kindness. You guys made my day and my time just great, again thanks for each one and big kisses, especially to Dr.Liv Sofie Vartdal. Regards Raven… – vis
00
Svar
Elisabeth P.
3 november 2021, 3:39 pm
Det er så mange som er sengeliggende liggende og som ikke kan gå på TV stuen som burde få ha tilgang til TV på rommet
00
Svar
Arne K.
30 august 2021, 8:22 pm
Hadde noen dager etter en skulderoperasjon på post 10. Tusen takk til alle dere fantastiske menskene som jobber der, norsk helsevesen på sitt beste
00
Svar
Per S.
16 august 2021, 10:22 am
Lovisenberg Sykehus er i stor grad preget av et personale som samarbeider bra og som er sterkt faglig sett. Dessverre er det likevel enkeltpersoner som noen ganger trekker ned et svært godt helhetsinntrykk, og da går det gjerne på manglende evne til å kommunisere med pasientene.
00
Svar
Ifaz K.
29 juli 2021, 9:40 am
I have heard that you guys torture people.......!!! If you are torturing, drugging and beating patients, then you should close down this hospital! Your hospital doesn't even deserve one star!!!
00
Svar
Undulat O.
1 juli 2021, 6:14 pm
Henvist av fastlege for videre utredning av uavklart akutt tilstand. De sendte meg hjem etter et par timer og et par samme blodprøver som fastlegen allerede hadde tatt. Klarte ikke gå eller å gjøre daglidagse nødvendige ting. Beskjed om å kontakte fastlege og å bruke stokk. Var 28 år gammel. Det ble også sagt ting av legen som jeg vet er feil fra et medisinsk ståsted. Jeg studerer medisin. Det ble overvurdert hvilken verdi aktuelle prøvesvar har, spesielt utelukkeksesverdien i forhold til enkelte tilstander. Det ble ikke avklart mulig årsak til plagene eller lagt opp videre plan for avklaring av det, annet enn å rekontakte fastlege som hadde henvist meg hit.
Da man selvfølgelig ikke kan avkrefte alle tilstander som helst skal behandles raskt ved noen undersøkelser, så må man ta hensyn til den generelle tilstanden til pasienten når man vurderer å skrive ut pasienten uten noen forklaring på problemet. En person som har fått et plutselig veldig signifikant funksjonsfall og betydelige symptomer bør avklares videre synes jeg. Jeg synes også at de burde vise mer tillitt til henvisende lege/fastlege iforhold til behov for innleggelse.
Hvorfor skal det tenkes at en allmennlege som jobber på akuttmottaket, som aldri har snakket med pasienten før og tilser pasienten i 5 minutter med korte spørsmål som pasienten må svare raskt og kort på (som de fleste ikke klarer og misforståelser og feil er derfor kjempevanlig) har bedre grunnlag for å vurdere behovet for innleggelse og videre utredning og derfor mulighet til å overprøve fastlegens vurdering?… – vis
Kristen Hoff
Visste heller ikke at de har noe med hvorfor du avbestiller en time.
så det var en lite hyggelig opplevelse. Du blir bedt om å ringe også tar det votter og vintre før de svarer også. Utrolig dårlig.
Det er ikke mulig til å få noe info.
Endel arroganse blant andre leger (det skrives «lege» på vanlige konvolutter) vær forsiktig med å takke hvem som helst. Jeg ble forsøkt stemplet som psykisk syk av to kvinnelige leger — etter naivt å ha gitt egoene deres næring.
D.r ((Liv Sofie Vartdal)) and the team who helped her during my surgery and during my stay at the hospital is just aaaawwwsome, big and huge thanks to each one of you, I appreciate your nobel job and your kindness.
You guys made my day and my time just great, again thanks for each one and big kisses, especially to Dr.Liv Sofie Vartdal.
Regards
Raven … – vis
Da man selvfølgelig ikke kan avkrefte alle tilstander som helst skal behandles raskt ved noen undersøkelser, så må man ta hensyn til den generelle tilstanden til pasienten når man vurderer å skrive ut pasienten uten noen forklaring på problemet. En person som har fått et plutselig veldig signifikant funksjonsfall og betydelige symptomer bør avklares videre synes jeg. Jeg synes også at de burde vise mer tillitt til henvisende lege/fastlege iforhold til behov for innleggelse.
Hvorfor skal det tenkes at en allmennlege som jobber på akuttmottaket, som aldri har snakket med pasienten før og tilser pasienten i 5 minutter med korte spørsmål som pasienten må svare raskt og kort på (som de fleste ikke klarer og misforståelser og feil er derfor kjempevanlig) har bedre grunnlag for å vurdere behovet for innleggelse og videre utredning og derfor mulighet til å overprøve fastlegens vurdering? … – vis