Fordeler
Det var ikke mye å like allt var bra helt til vi kom til mellomlegg den bilen jeg prøvekjørte en mercedes E220 cdi sedan 2016 modell km.28000 og min bil Mercedes E220 cdi stasjonsvogn 2017 model som har km ca89000 Det første selger spurte om var om det var adaptiv cruisekontroll på bilen det er
ikke så sa han at jeg måtte regne med ca. kr 50000 mellom han sa det var ikke *** på finn fant kun en som da er en outlet bil som da er priset veldig lavt pga begrenset opplysninger om bilen.Min
Vis mer
bil har full servicehistorikk den har serviceavtale hos Bos bil..Syntes dette var et useriøst tilbud så jeg reiste hjem skuffet over firmaet.Kommer nok til å advare venner og bekjente og ikke handle bil hos dere.Hva er lettest å selge en Mercedes E220 cdi sedan 2016 modell eller en Mercedes E220 cdi stasjonsvogn 2017 modell.
Kommentar
Kan kontaktes på tlf.41000149
Dato for utførte tjenester
Mai 2023
Beskrivelse av spesialist
Selger Inbytte
Fordeler
Kan ikke komme på noe!
Ulemper
Dyr parkering og overhode ikke kundevennlig!
Kommentar
Jeg og min samboer fikk en regning på 85 kr. for å stå uheldigvis 15 minutter over de usle 2 timer man kan stå der gratis i Ski Storsenter parkeringshus!
Man må tydeligvis beregne ekstra god tid i tilfelle kø ut av Ski Storsenter!
Når dere har så kort tid parkering for deres kunder og belaster deres kunder med en så høy betaling for å stå der!
Da er dere herved boikottet!
Da drar vi til andre sentre
Vis mer
som er mere kundevennlig enn dere! For en mere smålig behandling av kunder og lite kundevennlig senter skal man lete lenge etter! Hold dere langt unna dette useriøse senteret og legg pengene deres igjen et annet sted! For her er det dyrt og handle!
Dato for utførte tjenester
10.05.2023
Beskrivelse av spesialist
Parkeringshus!
Fordeler
BI er en dyktig frisør, men også en snill og empatisk sjel. Han lytter til ønsker, men kommer med ærlige tilbakemeldinger sett fra et profesjonelt ståsted. Gode samtaler og nostalgi i en kopp. Bi brenner virkelig for yrket sitt! Gratulerer med nytt lokale Bi!♥️
Mvh Stine
Fordeler
Ingenting var bra med denne servicen.
Ulemper
Ikke gjør det samme som allerede er gjordt tidligere og ta betalt for jobben.
Kommentar
Utrolig dårlig service, jeg sa til de at jeg har kjørt diagnose på bilen og at ingen feilmeldinger kommer opp. Deretter endte de med å ta ny diagnose på bilen, og fant ingen feil og visste ikke hva problemet var, og fikk da beskjed om at en tekniker måtte se på bilen.
De gjorde AKKURAT det jeg hadde gjordt, for å så sende meg videre til tekniker. Hvorfor
Vis mer
sendte de meg ikke til tekniker med en gang istedenfor å gjøre jobben som allerede er gjordt en gang tidligere? OG JEG MÅTTE BETALE 2000KR FOR JOBBEN SOM VAR HELT UNØDVENDIG!! Utrolig dårlig.
Dato for utførte tjenester
26. april 2023. Tidlig på morgen.
Beskrivelse av spesialist
Jørgen Sørensen
Dårlig kundeservice. Vurderte og kjøpe en bil herifra.Person jeg var i kontakt med var overhodet ikke interessert i og yte service. Da får noen andre mine penger istedenfor.
Fordeler
Åpent
Ulemper
Utrolig dårlig kundeservice idag!
Ser ikke på deg verken når kommer inn elle
Gjerne med et morn og et smil hadde vært hyggeligere som en start.
Kjøpte 2 varer. Butikken var tom for kunder. Ble mistenkeliggjort fordi jeg bar på pose fra Rema 1000 (søndagsåpent)
Dato for utførte tjenester
1. Påskedag 2023
Beskrivelse av spesialist
Norsk mann
Måtte til en ny tannlege da min ble pensjonist. Jeg skulle bare få på kompositt på fortennene pga. skade. Fikk påsatt en krone, kronen gjort vondt når bedøvelsen hadde gått ut, jeg fortalte om dette, men fikk beskjed om at den ville gå seg til! Det gjorde den ikke, men ble verre. Etter flere smertefulle uker fikk jeg endelig time, hun mente det skyldtes en bit av limet hun ikke hadde fått ut, som lå i tannkjøttet mellom to tenner. Kom hjem og fremdeles vondt å tygge på tannen og vondt i tannkjøttet
Vis mer
. En lang historie så her er resultatet. Jeg påstod at det var betennelse rundt tannen og at hun hadde boret for langt ned mot nerven, og at tannen måtte rotfylles, dette sa jeg hver gang jeg kom til henne. Hun påstod tannen måtte gå seg til og bare justerte på bitter flere ganger, uten at det hjalp. Jeg kunne ikke tygge på denne siden (tannen) på 3 måneder pga. store smerter, livskvaliteten ble veldig redusert. Til slutt så jeg meg nødt til å få en annen til å vurdere tannen og tannkjøttet. Tok kontakt med Tannlegehøyskolen i Oslo. Konkusjonen var at det var betennelse og at tannen måtte rotfylles. Denne tannlegen hører ikke på sine pasienter og bry seg ikke om man går med smerter i månedsvis. Å fakturere for behandlinger langt over gjennomsnittet av andre tannleger, i tillegg til alle tilleggene hun ikke opplyser om, som kommer i tillegg, har hun ingen problemer med. Til dags dato nekter hun for at hun har gjort noe galt og har ikke bedt om unnskyldning. Hun nekter også å dekke de ekstra kostnadene for å få fjernet smertene og betennelsen, som endte i rotfylling på Tannlegehøyskolen. Advarer på det sterkeste mot denne tannlegen, en skremmende opplevelse, ønsker ingen skal oppleve det jeg gjorde. En tannlege som ikke vil innrømme feil, tar skyhøye priser for alt og viser overhode ingen empati med pasienter, som ender opp med smerter og ikke kan tygge på en side av munnen i *** måneder.
Kommentar
Datter 15 år leverte inn vinterjakke til rens. Strøken jakke som hun har spart opp til over lang tid. Da jakken skal hentes ut ser hun heldigvis at det er et hull i jakken og glidelås og knapper er misfarget etter å ha betalt de 600kr for rens. Renseri tilbyr og sy en lapp over hullet på jakke til *** tusen kroner. Kontaktet eier med lovnader om ditt og datt men hører ikke noe tilbake etter utallige henvendelser og en vildt ulykkelig datter som hele vinteren har vært uten denne jakken
Vis mer
som hun har spart til i årevis. Vi har fortsatt hentelappen men ingen jakke og nå blir det snart anmeldelse på dette firmaet. Utrolig at det går an. Da må man som bedrift ta en sånn sak på forsikring eller uansett bare ordne opp
Dato for utførte tjenester
17 januar 2023
Beskrivelse av spesialist
Kan ikke beskrives her
Fordeler
Instruktørene er dyktige og engasjerte. Her får du et godt ridemiljø, og utvikle deg i eget tempo. Hestene er blanke i pelsen og godt med muskler.
Rideskolen pusses opp i år😊
Jeg er veldig fornøyd med god service og kundeopplevelse. Dere har en dyktig selger, Sadeq Akari. Han er flink og følger opp meg som kunde, veldig blid og hyggelig 🙂👍👏 God helg💐🎂☕️☕️
Veldig dårlig kundebehandling av selger etter at bilen var hentet ut, (ny BMW I4) nyttet ikke å snakke med han. Veldig arrogant fyr. Nei, aldri mer ny BMW hos denne forhandleren, reis heller et annet sted, Tønsberg eller Oslo!
Er du en bedriftseier?
Oppdater bedriftsinformasjonen, deriblant åpningstider, betalingsalternativer og mer